Welkom bij
AMSTERDAM – Nu de leden van Gay Forcing hebben besloten om de naam te wijzigen in Rainbow Bridge Amsterdam, is de zoektocht naar een nieuw logo begonnen. Een nieuwe commissie is aan de slag gegaan en hoopt op de ALV in november de leden een aantal keuzes te kunnen voorleggen.
Bij een nieuwe naam hoort natuurlijk ook een nieuw logo. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Een goed logo is tijdloos, eenvoudig, uniek, herkenbaar, veelzijdig en passend bij de identiteit van de club. Het logo moet daarnaast geschikt zijn voor de website, speelkaarten en een banner.
Op verzoek van het bestuur is daarom een commissie in het leven geroepen die zich met dat nieuwe logo gaat bezighouden. Die commissie bestaat uit de leden Cees van Veenendaal (de bedenker van de nieuwe naam), Willeke Versluis (voormalig lid van de commissie Diversiteit), Bart Uitdenbogaart en Tim Dekkers (namens het bestuur). Het is het streven om op de ledenvergadering van zondag 2 november a.s. het nieuwe logo te kiezen.
De commissie heeft daarom twee (bevriende) professionele ontwerpers gevraagd om tegen een vriendenprijs een nieuw logo voor de club te ontwerpen. Ook heeft zij AI om een ontwerp gevraagd. Maar de commissie wil ook graag inventariseren of onder de leden misschien goede ideeën bestaan. Dus heb jij zelf al iets ontworpen, of wil je dat doen of ken je iemand die ons kan helpen, laat het de commissie voor 1 augustus weten.
AMSTERDAM - Rainbow Bridge Amsterdam (voorheen Gay Forcing) organiseert op zondag 3 augustus weer...
AMSTERDAM - Na vele jaren van trouwe dienst als wedstrijdleider/arbiter heeft Arie Hahn besloten om...
Bridgeclub Gay Forcing krijgt na 28 jaar een nieuwe naam. Tijdens een extra ledenvergadering op...