Welkom bij
AMSTERDAM – De leden van Rainbow Bridge Amsterdam hebben een ontwerp van Rutger Schuijff gekozen als nieuw logo voor hun bridgeclub. De leden stemden in grote meerderheid voor het logo, dat speelkaarten in regenboogkleuren voorstelt. Een ontwerp van de Italiaanse desginer Rocco Alberto Curra werd tweede.
In mei van dit jaar was het besluit gevallen om de naam van de club te veranderen van Gay Forcing in Rainbow Bridge Amsterdam. Met deze nieuwe naam was ook een nieuw logo nodig. Vandaar dat een commissie Logo aan de slag ging. Die commissie bestond uit Cees van Veenendaal, Willeke Versluis, Bart Uitdenboogaart en Tim Dekkers. De commissie vond twee ontwerpers bereid om op vrijwillige basis een logo te maken: Rutger Schuijff, maker van het logo van de voormalige bar April en van zwemclub Upstream. En Rocco Alberto Curra, een ontwerper uit Italië die in Amsterdam woont en betrokken is bij de lhbtqi-gemeenschap.
De leden konden vervolgens via een enquete hun voorkeur kenbaar maken. Uiteindelijk brachten 53 leden per email een stem uit (60 procent). Het logo van Rutger kreeg 38 stemmen, het logo van Rocco 13. Twee leden stemden voor optie 3 (beide logo’s even goed). De Algemene Leden Vergadering van zondag 2 november bekrachtigde unaniem de uitslag van de stemming, zodat het logo van Rutger Schuijff nu officieel het beeldmerk is van Rainbow Bridge Amsterdam.
AMSTERDAM - De leden van Rainbow Bridge Amsterdam zijn op hun jaarlijkse Algemene Leden Vergadering...
AMSTERDAM - Het was een drukke bedoeling op de oktoberdrive van Rainbow Bridge Amsterdam. Buiten...
AMSTERDAM - De Pride Drive 2025 van Rainbow Bridge Amsterdam was met 72 deelnemers de drukste drive...